Wednesday, February 2, 2011

i - city with geng n x- HVAS

salam,,byk skit la nk entry nie....nie la geng2 aku masa kt hv....holiday villa....kami sume kenal dr cinie....cuma dgn an sj yg aku kenal start dr aku praktikal lg,,pastu mama faeza dgn mizal pun masa dh keja,,,,mama masa aku br nsk keja,,mizal lg baru masa sebab masa tu aku dh plan nk benti dia msuk keja,,,tp tu la still sampai skunk,,,cuma mama faeza sj yg still kt hv,,an dkt cimb kl,,,mizal pun sama,,,,kt astro kt kl,,depa xjd org kedah dah,,jd org kl,,,an pun dah mcm org kedah,,,sebab dh lama duk situ,,hihih,,dh xmcm org ktan lagi,,,nie sume gmbr kt kl,,,kami jpa wal thn ri tu,,,dgn an n mizal selalu juga la jupa lepas aku benti tu pun sebab depa kt kl...tp xda la jpa selalu ,,sethn tu ada kot 2 kali,,hahaha..

mcm ni la kami,,dah mcm adik beradik,,,apa yg aku wat tu,,waaa,,,aku dah gemuk la,,,,tu la tgk aku dgn mama faeza,,beza nk mampuih,,,aduk

bru smpi,,,kalut tul

dpt gak msuk,,,hari tu p dgn su xpat msuk,,,hah la masa tu kul bpa dah,,kul 12 lebih bru smpi

hihih,,,,aku,,mizal, an n rudy

kami,,,,cuma yg tepi mama n an tu anak ikan mizal,,,hahaha,,,mizal jgn marah
salam,
adik n kakak,,kami dah xleh pisah lg,,,tp smunk dah susah jupa la....
aku yg gemuk,,,x-hv n hv
bapak oh bapak,,hahaha
  



No comments:

Post a Comment