Monday, May 16, 2011

16 Mei...HAPPY TEACHERS DAY

salam....
16 Mei 2011
Hari Guru buat semua guru-guru di Malaysia.

tqvm buat cikgu2 aku yg bersungguh2 untuk mendidik aku iaitu start dr Tadika,,GURU2 di 
SEKOLAH KEBANGSAAN SIPUTEH
SEK,MEN.KEB.PULAU NYIOR..
sehingga aku menjadi insan yang berguna..
tidak lupa juga buat pensyarah2 ku di 
POLITEKNIK MERLIMAU, MELAKA.
dan 
pensyarah2  di
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA
yang mendidik aku untuk menjadi seorang 
PENDIDIK UNTUK MENDIDIK ANAK BANGSA..
TQVM ATAS ILMU YG DIBERI,,,

NOW,,AKU MENJADI GURU PRAKTIKAL
DI 
SMK TUNKU AMPUAN DURAH
( STAD)

INSYAALLAH AKU AKAN CUBA MENJADI SEORG GURU YANG BAIK,,DEDIKASI UNTUK MENDIDIK ANAK BANGSA..

TQVM GURU2 KU..
JASAMU DIKENANG SEHINGGA AKHIR HAYAT..

" GURU PENJANA TRANFORMASI NEGARA"

No comments:

Post a Comment